Disruptie:

De Merkcommissarissen zijn mensen uit de praktijk en hebben ook zelf organisaties geleid. Zij kennen het klappen van de zweep en weten wat het is om je einddoel te realiseren. Hun pragmatische kijk op zaken is aangenaam, zeker in deze tijden van disruptie.

Merkcommissarissen is voortgekomen uit Brandfuel, wat sinds 2007 actief is. Laat je inspireren om nieuwe 'out-of-the-box' inzichten te ontdekken over je merk, de organisatie en het groeivermogen.

 

Ieder merk is uniek!

Ieder merk is uniek en heeft zijn eigen syteem, betekenis, benefits en benadering. Daarom is positioneren zo belangrijk voor merken en organisaties.

Hoe?

Door geconfronteerd te worden met juiste en actuele strategische uitgangspunten van je organisatie, je merk en jezelf. Door met elkaar op bijzondere wijze 'real time' inzichten op te doen in bedrijfs- en trend Safari’s, kennisreizen of bedrijven games. Door je strategie, positionering en merk vlijmscherp te laten uitbalanceren bij de Merkcommissarissen. Door jezelf de juiste, ook kritische, vragen te laten stellen.

 

Volvo vision

Purpose alleen is niet voldoende

Purpose wordt veel ingezet als marketinginstrument van deze tijd. Met daarbij een focus op iets goeds te doen, je rol als merk of organisatie voor de maatschappij. Waarde toevoegen. Maar purpose alleen is niet voldoende. Een goed uitgedachte merkpositionering is van vitaal belang.

 

 

Brandfuel nieuwsbrief

Subscribe

Meld je aan voor de nieuwsbrief van Brandfuel.