wat doen Merkcommissarissen

 
Veel voorkomende merkproblemen bieden kansen om verder te groeien:
  • Positionering te onduidelijk voor de doelgroep

  • producten/diensten portfolio barst uit zijn voegen (en neemt afstand van de merkessentie)

  • De uniciteit is achterhaald door inhaalrace van de concurrentie

  • Merk(imago of reputatie) is beschadigd

  • De vertaling van visie & missie naar merkbeleid hapert

  • Het marketingprogramma rendeert te weinig

  • De organisatie heeft moeite de maatschappelijke trends bij te benen

 
SPARREN & COACHEN MET JOUW EIGEN MERKCOMMISSARIS:
Als merk- en marketing verantwoordelijke of management is het heel prettig om met regelmaat te sparren met zeer ervaren merkexperts over de vele strategische uitdagingen die de organisatie tegenkomt. Uiteraard kijken Merkcommissarissen met jou ook naar andere merken en de concurrentie. Daarnaast zijn consumer insights belangrijk om het merkkompas de juiste kant op te richten. Het is altijd prettiger om een gedegen, onafhankelijk en middelenvrij advies te krijgen.
 
Een gebalanceerd merkkompas en uitgekiende positionering:
De Merkcommissarissen zullen altijd het beste uitvoerbare advies geven in het licht van de marktomstandigheden.
 
 
Diensten portfolio Brandfuel2017 1