Living the Strategy & Positionering:

Strategie ontbreekt nog vaak in organisaties of wordt niet goed door vertaald. Living the Strategy maakt de kans op succes veel groter! Ook is de (merk)positionering vaak niet zuiver meer.

 

Lees verder over slim positioneren

Lees verder over strategie

Merkcommissarissen over Innovaties:

De Merkcommissarissen hebben een nieuwe rubriek over Innovaties en merken

Lees verder over Apple - HomePod

Lees verder over Heineken 0.0.

Lees verder BECEL Pro Activ.

Lees verder over Bugaboo BOXER

 

 

 

 

 

 

2017, het jaar van de KLANT:

Ook in 2017 is de klant nog altijd dé nummer 1 prioriteit voor marketing- en communicatieprofessionals. Het jaarlijkse BrandFuel onderzoek inzake merk- en marketingtrends onder klanten en relaties van BrandFuel geeft dit aan.

Lees verder...

Volkswagen zet merkreputatie op het spel:

VW gaat weer de mist in, nu met een halfslachtige spijtbetuiging. Het automerk dacht makkelijk weg te komen met een leuke (….) advertentie. Een verslag o.a. met Brandfuel.

 

Lees verder...

Brand Deletion, Journal of Marketing:

Why do firms delete brands? Insights from a qualitative study in Journal of Marketing Management m.m.v. Brandfuel.

 

 

Lees verder...

Reclamebureaus, groot-groter-grootst:

De bureauwereld is weer eens in de ban van fusies en overnames. Het moet allemaal grootser, internationaler en digitaler. Om mee te veranderen met de behoeften van de markt. De vraag is echter waar deze consolidatieslag eindigt. Lees de mening van Merkcommissarissen.

Lees verder...

Authentieke merken hebben toekomst:

Juist in deze onrustige tijden vinden consumenten het prettig om te weten wat een merk te bieden heeft.

 

 

Lees verder...

Het ultieme gevecht om de consument:

Vele merken hebben het moeilijk en meerdere formules vallen om. Zij zijn de aansluiting met de consument kwijtgeraakt.

 

 

Lees verder...

Merkmanagement in de toekomst:

De centrale regie van merkmanagement is zich aan het verplaatsen van de merkhouder (organisatie) naar de consument en klant. Wat wordt in dat geval de nieuwe rol van de merkmanager? 

Lees verder...

Brand Metrics sturen effectiveit

Brand accountability toont aan wat de werkelijke effectiviteit van branding is en laat daardoor de waarde ervan toenemen.

Lees verder...

Lees verder...

Merkdenken = Merk bouwen

Een organisatie welke het merkdenken heeft ingevoerd zal veelal succesvoller zijn. Een sterk merk weet het hart van de klant te veroveren.

 

Lees verder...

 

Royalty Branding:

Van Prins naar A-merk, hoe doe je dat? Is hij meer dan een merk? 5 Adviezen voor de koning.

 

Lees verder...



Brandfuel nieuwsbrief

Subscribe

Meld je aan voor de nieuwsbrief van Brandfuel.