XOON kent de 45+ markt en vertaalt die naar succesvolle marketingconcepten

XOON yoko ono

Vele aanbieders en adverteerders worstelen met de 45+ markt. De 45+er van nu is doortastend en spendeert veel. Heeft veelal veel geld en veel tijd, dus een ideale doelgroep. Maar hij is ook kritisch, vooral omdat heel vaak diensten en producten niet op hun specifieke wensen zijn afgestemd. Ook communicatie naar de doelgroep is vaak een drama. Bladen met uitvaart- en rollator advertenties is het laatste wat deze doelgroep wil lezen.

XOON AGEING werkt nauw samen met SAMR, het kenniscentrum generaties, welke continu onderzoek verricht o.a. naar deze specifieke doelgroep met zijn specifieke behoeften en gedrag. De analyses en concepten van XOON zijn dus factbased onderbouwd en staan garant voor een betere aansluiting bij deze grote en interessante doelgroep. XOON.

SAMR is een combinatie van Smartagent en Marketresponse. Zie ook de website.

 

Lees hier verder voor publicaties over de interessante 45+ markt.

 

XOONlogowebsite

Lees hier verder over XOON AGEING.