Hoe kies je het juiste bureau uit 3.000 bureaus?

Agency 1

Het merk, de mensen én het bureau staan centraal bij onze bureauselectie!

Op basis van de merkpositionering kan BrandFuel jou helpen bij de zoektocht naar het juiste communicatie, design of mediabureau (of bureaus) om de gekozen positionering creatief te vertalen naar design, communicatie, advertising, sponsoring of andere (marketing)communicatie & media-inzet. Een andere vorm van bureaucompetitie die vooral de mensen en de merken centraal stelt.

Wij helpen je met het formuleren van een juiste en scherpe briefing, de daaropvolgende bureauselectie en (bij)sturing en evaluatie van het gehele traject. Daarbij kunnen wij afhankelijk van jouw wensen duidelijk op de voorgrond treden of juist wat meer op de achtergrond aanwezig zijn voor een second opinion.

 

Alleen de WHY is niet genoeg!

De organisatie heeft vaak niet alle benodigde expertise of tijd een bureau te vinden dat je helpt met de strategie, positionering, huisstijlontwerp, naamgeving of campagne. Daarnaast zien we at veel bureaus alleen kijken naar de WHY van het merk en dat geeft onvoldoende basis voor de marketing operatie.                        Heeft het huidige bureau de juiste expertise in huis en weet het mensen aan merken te binden? Onze aanpak zorgt voor een weloverwogen keuze, wat het merk vele jaren verder helpt.

Agency 2 

 

Ian van Veen, Chief Market Officer DAS rechtsbijstand en juridisch advies:

"BrandFuel heeft DAS geholpen bij de keuze van een nieuwe, strategische partner op het gebied van merkcommunicatie door middel van een Bureau Safari. De Safari heeft ons -zoals verwacht- een nieuw bureau opgeleverd, waarmee we inmiddels kunnen lezen en schrijven en dat uitstekend werk voor ons maakt. Los van het goede resultaat, was de Safari ook gewoon een heel leuk avontuur. Onder de prettige leiding van BrandFuel hebben we met een klein team op een intensieve wijze kennis gemaakt met drie bureaus, waarvan er na iedere ronde een moest afvallen. Dat deden we op basis van zowel gevoel als 'hardere' criteria. Je kiest immers een strategische partner voor een langere periode, en dat moet alles gewoon goed zijn. De Bureau Safari heeft ons op perfecte wijze door dit proces geleid. Ik kijk er met veel plezier op terug".