BrandneXt:

Het BrandneXt™ model is een positioneringsmodel dat via het associatienetwerk kijkt naar de waarde van merken en media. BrandneXt™ meet zowel het onbewuste als het bewuste niveau van menselijk gedrag en percepties en brengt de positionering van merken in kaart. Het model is een mooie aanvulling op bestaande portfolio van SAMR. BrandneXt™ is gebaseerd op dezelfde beginselen als het BSR-leefstijlmodel van SAMR, maar focust met name op brand equity. De combinatie van beide modellen en de kennis binnen beide bedrijven biedt opdrachtgevers de mogelijkheid om de ‘return on investment’ van merken, markten en mensen te meten, te analyseren en te verbeteren.

 

PhotoBrandneXtwebsite

Het merk bindt mensen en merk:

Dag in dag uit werk je aan jouw merk. Van receptie, tot de directie, iedereen weet wat hij moet uitstralen naar je klanten. Maar je wilt meer. Je wilt dat je merkt groeit en zoekt naar mooie kansen. Daarvoor moet je weten wat jouw klanten nou echt van je vinden. Je wilt je merkpositie in kaart brengen.

Het BrandneXt™-model doet dat voor jou. Maar daar blijft het niet bij. Je concurrenten zitten ook niet stil, dus wil je weten hoe jouw merk het ten opzichte van hen doet. BrandneXt™ brengt daarom ook jouw positionering en breinpositie ten opzichte van jouw concurrenten in kaart. Onmisbare informatie om kansen in de markt te spotten.

We brengen jouw merk volledig in kaart. Letterlijk, op een visueel aantrekkelijke manier. Daar blijft het niet bij. In een workshop gaan we aan de slag om de resultaten te implementeren. Met jouw hele team. Zodat iedereen de kansen ziet en vol enthousiasme aan de slag gaat.